Pentru Jidvei, la 20 de ani, „primul loc este doar primul pas”

Jidvei își axează campania de comunicare 2019 "Primul loc este doar primul pas"

La șapte decenii de la înființare și la două decenii de la privatizare, colosul vitivinicol de pe Târnave – Jidvei – a decis să iasă la rampă cu o campanie în care să comunice evoluția companiei până la stadiul actual – de cea mai mare întreprindere de profil din România. „Primul loc este doar primul pas” este headline-ul sub care se desfășoară campania, care își propune să revitalizeze percepția publică asupra brandului transilvan.

Articole mai vechi despre compania Jidvei publicate pe site-ul Vinul.ro puteți găsi aici.

Cifrele Jidvei la 20 de ani sunt impresionante

Argumentele pe care se construiește „noua realitate Jidvei” sunt, așa după cum reiese din comunicatul emis de companie cu această ocazie, de ordinul cifrelor, pe de-o parte, și de ordinul viziunii, pe de altă parte: 100 de milioane investiți (cea mai mare din industria de profil de la noi, potrivit comunicatului); 35 de milioane de litri capacitate de stocare (de asemenea, cea mai mare din industria de profil); o evoluție a suprafețelor plantate cu viță de vie de la 630 de hectare la privatizare până la 2.500 de hectare, în prezent; cea mai mare cramă gravitațională din Europa (și prima din România); pionierat în ceea ce privește adoptarea noilor tehnologii în domeniu (prima școală de viță de vie, prima cramă cu flux de producție complet computerizat, prima mașină de plantat cu GPS și altele); peste 1.000 de angajați în momentul de față.

Aceasta este prima campanie de anvergură națională prin care ne propunem să marcăm atât evoluția Jidvei din ultimii 20 de ani, cât și evoluția din anii ce vor urma. Am creat un manifest prin care îndemnăm la pasiune, curaj și dedicare, atribute care reprezintă valorile de brand Jidvei, motorul care ne-a adus pe primul loc și care ne va purta mai departe. Astfel, aducem în atenția consumatorilor o campanie de comunicare relevantă, cu un mesaj puternic, în legătură directă cu spiritul uman. Credem în depășirea barierelor și privim cu optimism către viitor. Pentru că ne place ce facem, cum facem și cine am devenit”, a anunțat Ana Necșulescu, manager marketing Jidvei.

„Vinul este o poveste despre înțelepciune, trudă și răbdare”, spune președintele Jidvei, Claudiu Necșulescu

Am crezut, de la bun început, în potențialul și personalitatea vinului, considerându-l unul dintre cei mai importanți vectori ai imaginii noastre ca țară, noi românii fiind legați de vin grație credinței. Dacă ar fi să exprim în câteva cuvinte ce au însemnat pentru mine și pentru compania Jidvei ultimii 20 de ani, aș începe prin a spune că am avut întotdeauna așteptări mari, că viziunea mea a depășit spațiul companiei, pentru că mereu am avut în vedere sectorul vitivinicol per ansamblu, având convingerea că doar pasiunea, efortul constant și curajul de a face pași înainte ne pot duce spre succes, spre evoluție. De-a lungul timpului au existat, fără îndoială, și obstacole și decizii dificile. Dar am avut curaj și, poate mai mult decât atât, am înțeles că fiecare pas trebuie să îi urmeze altuia, că există o ordine a lucrurilor care trebuie respectată, că totul trebuie să decurgă firesc, așa cum se întâmplă în vie. Este poate cea mai valoroasă lecție pe care natura și vița-de-vie ne-o oferă. Vinul este, în definitiv, o poveste despre înțelepciune, trudă și răbdare”, a spus Claudiu Necșulescu, președintele Jidvei.

Campania Jidvei „Primul loc este doar primul pas” se va derula prin TV, radio, outdoor, online și PR

Potrivit comunicatului companiei, campania „Primul loc este doar primul pas” – semnată de Agenția Moosai – vine după un proces de rebranding care a durat doi ani și a fost realizată după efectuarea, în perioada august 2017 – februarie 2018, a unui proiect național de cercetare de piață care a inclus o componentă calitativă și una cantitativă. Rezultatele studiului au prezentat o imagine de ansamblu asupra pieței naționale de vinuri, oferind informații valoroase cu privire la segmentarea consumatorilor, obiceiurile de consum, dar și cu privire la percepția categoriilor relevante de public asupra brandurilor autohtone de vin.

Campania debutează astăzi, 17 mai 2019, cu un clip TV de 35 de secunde și on-line cu două video-uri pe care le puteți urmări mai jos: