Rodica Ana Căpățînă – TreiPentruVin: “Cu toată modestia, există vreun alt exercițiu de IT măcar comparabil cu al nostru pe piața de vinuri?”

“Dragilor, am lansat aplicația TreiPentruVin, un proiect unic în România care aduce în fața oamenilor vinuri excepționale și informații autentice. Specialiștii cramelor Vinarte, SERVE și Oprișor prezintă selecții de vinuri remarcabile, iar Wine Ambassador-ul Diana Pavelescu răspunde celor mai frecvente întrebări despre vin. Descarcă aplicația TreiPentruVin (disponibilă pentru Android, Huawei & IOS), abonează-te și accesează ofertele noastre!” – acesta este anunțul făcut recent pe rețelele sociale de cele mai vechi trei crame private din România, indicate mai sus. Rodica Ana Căpățînă, reprezentanta Vinarte, și Mihaela de Poix, CEO-ul cramei SERVE, au răspuns pe scurt la câteva întrebări privind proiectul TreiPentruVin pentru cititorii Vinul.ro.

Publicitate
Velvet

Rodica Ana Căpățînă: Concurența se poate transforma în respect și susținere reciprocă

– Ce anume, ce motivație din experiența voastră vastă sau ce conjunctură v-a adus în poziția de a gândi și de a lansa o astfel de aplicație în comun?

Împreună suntem mai puternici – acesta este motto-ul care ne-a stârnit și pe care-l vom susține prin acțiunile următoare. De ce aplicație? Așa e moda și tocmai pentru că suntem trei crame “noi” (era postcomunistă) – dar totuși “bătrâne” în puzderia de crame cu certificate de naștere recente – vrem să fim în pas cu vremurile. Suntem de părere că, bine înțeleasă, concurența se poate transforma în respect și susținere reciprocă.

Publicitate
Oprisor

KPI-ul cel mai important: valoarea brandului creat împreună de cei TreiPentruVin

– Care este “propunerea de nerefuzat” pe care o faceți consumatorilor, prin ce este ea diferită față de alte exerciții de “IT de vinuri” existente în acest moment pe piață? 

Rodica Ana Căpățînă: Cu toată modestia… există vreun alt exercițiu de IT măcar comparabil cu al nostru pe piața de vinuri? 

– Ați stabilit obiective pentru acest proiect – număr de descărcări, număr de clienți activi, valoare a vânzărilor sau măsurabile de alt tip? Cum veți evalua succesul?

Rodica Ana Căpățînă: KPI-ul (indicatorul-cheie de performanță – nr) cel mai important este valoarea brandului pe care-l creăm împreună. Reluăm peste un an acest subiect!

– Colaborarea voastră, a celor TreiPentruVin, se va materializa și în alte acțiuni comune – și dacă da, de ce tip? Comercial, de imagine?

Rodica Ana Căpățînă: Avem în plan și un parcurs de branding off-line, pe care sperăm să-l putem pune în aplicare cât mai repede.

Mihaela Tyrel de Poix, CEO al cramei SERVE Ceptura: “Pentru mine, prima motivație este filosofia de business similară”

La rândul ei, CEO-ul cramei SERVE Ceptura, Mihaela de Poix, spune că pentru ea “prima motivație este – chiar dacă la prima vedere nu este evident – filosofia de business similară, modul în care abordăm piața și în care ne concepem vinurile. Fiind atât de demult în piață, avem un parcurs foarte asemănător, iar sentimentul pe care îl trăim este acela pe care îl au trei colegi de clasă primară când se întâlnesc după facultate și constată că, deși pe drumuri diferite, au folosit aceleasi repere, că ancorele și valorile lor au rămas aceleași și comune. Conjunctura, trebuie să recunoaștem, a fost pandemia: puși în fața unei diminuări a activității, era cel mai bun moment să ne ocupăm de acest proiect pe care îl discutam de mai multă vreme și în care am investit multă energie și idei”.

Unul dintre scopurile principale: educarea către vinuri, “una dintre primele zece cele mai valorizante resurse ale României”

Ea spune că “propunerea de nerefuzat” are ca valoare: trei crame din trei zone viticole diferite, cu o ofertă bogată și foarte diversă, care împreună oferă selecțiile lor de vinuri într-un mod foarte abordabil publicului; aplicația foarte versatilă și care nu necesită multe etape și nici multe cunoștințe despre vinuri pentru a face o alegere de care în mod sigur nu vei fi dezamagit. 

Prin acesta, cele trei crame se apropie cel mai mult de unul din scopurile principale ale asocierii: “educarea către vinuri, una din primele zece cele mai valorizante resurse ale României”.

În ceea ce privește acțiunile viitoare, Mihaela de Poix spune că după prima etapă – aceea de lansare a aplicației – vor continua cu acțiuni de degustare comune, “ pentru că alt scop al nostru este și cel de promovare”.