UVA Wine Shop & Bar, showroom-ul care sintetizează pasiunea pentru vin și experiența în domeniu a somelierului Sergiu Nedelea, fondator al Winetaste School și inițiatorilor proiectului Wine Trips România, Valentina Ciubotaru și Vlad Burian, a aniversat un an de la lansare.
Situat în inima vechiului București, la parterul unei clădiri încărcate de istorie, a fost definit de la început drept un showroom pentru tot ce are România mai bun de oferit în materie de vin, cu accentul pus atât pe vinuri românești, cât și pe cele de import. Mândria locului a fost încă de la început selecția de Fetească Neagră, ajunsă astăzi la 39 de etichete, reprezentativă pentru toate regiunile vitivinicole ale României.
478 de etichete listate și peste 6000 de sticle vândute
„Aventura UVA abia începe. Cred că ne aflăm în locul și momentul în care am depășit faza critică a lansării și am intrat în zona în care funcționăm așa cum își dorește orice afacere legată de vin – prin comunitatea pe care o construim în jurul nostru. Am pornit deja la drum de la o relație solidă – Valentina și Vlad sunt inițiatorii Wine Trips România și, dincolo de faptul că ei organizează evenimente turistice, mai avem împreună și trei sezoane de emisiuni dedicate vinului din România și Moldova, unde joc rolul de gazdă”, povestește Sergiu Nedelea.
După un an, numărul etichetelor listate a ajuns la 478, iar cel al sticlelor vândute, la peste 6000, incluzând atât vinuri românești, cât și de import. Locația este disponibilă atât pentru evenimente private, cât și pentru seri tematice și ieșiri casual. Zilele de miercuri sunt dedicate colaboratorilor, cu degustări organizate de producătorii și importatorii de vin, iar în serile de joi se organizează evenimente cu muzică live, unde invitații îmbină aromele vinurilor cu ritmul muzicii.
Evenimente tematice, muzică live, seri cu prietenii
„Am reușit să diversificăm foarte mult selecția de vinuri disponibilă la UVA în numai un an de la deschidere, completând portofoliul cu peste 150 de etichete, atât din România, cât și din import. Vorbim despre vinuri din segmentul premium și super premium, unde prețul mediu al etichetei este în jur de 190 lei. Ne mândrim în acest moment cu un mare procentaj de clienți recurenți, clienți corporate prin prisma parteneriatelor, dar și cu un număr semnificativ de turiști”, adaugă și Vlad Burian, Managing Partner BUZZ Group.
“A trecut și primul an ca un roller-coaster în care atât producătorii, cât și distribuitorii s-au urcat cu noi în această cursă câștigătoare. Pot spune că UVA este o locație perfectă pentru o seară de socializare, o seară dansantă cu muzică live, o ieșire cu prietenii, o întâlnire în doi sau pentru o seară relaxantă în oraș. Atât poziționarea wine bar-ului, cât și comunitatea pe care ne-am creat-o, mă fac să fiu mândră că fac parte din acest peisaj al vinului în continuă dezvoltare”, conchide Valentina Ciubotaru, Managing Partner BUZZ Group.