Target Media Internațional – un nou standard profesional la aniversarea de 30 de ani: parada marilor branduri naționale și internaționale de băuturi, la “TMI Wine & Spirit Fair”

NUBA Herăstrău / 22-23 aprilie 2024 / Doar pentru profesioniști – Mărci de vinuri și băuturi spirtoase de reputație mondială din Franța, Italia, Spania, Portugalia, Statele Unite, Marea Britanie, Noua Zeelandă, Argentina, Chile, Republica Moldova și România vor fi prezentate pentru prima dată la un loc în cadrul unui Târg destinat exclusiv profesioniștilor, organizat cu ocazia aniversării a 30 de ani de activitate a firmei de distribuție Target Media Internațional.

Publicitate
IWCB

TMI Wine & Spirit Fair va fi o premieră Business-to-business

Potrivit managerului Ștefan Gheorghe, “TMI Wine & Spirit Fair inaugurează, cu ocazia celor trei decenii de viață, un nou standard de reprezentare și de utilitate pentru domeniul HoReCa pe care îl deservește, prin aceea că se adresează unui public profesionist foarte exact selecționat dintre clienții firmei. Sunt rare ocaziile în care decidenții și personalul partenerilor noștri pot să acceseze nemijlocit, într-un singur loc, timp de două zile, toate produsele din portofoliu și pe reprezentanții acestora. Am programat special întâlnirea în cele două zile lucrătoare cele mai convenabile pentru lucrătorii din HoReCa, drept o ocazie de cunoaștere aprofundată și de dezvoltare a afacerilor pentru toți cei prezenți și am ajuns la acest concept pornind de la feedback-ul pieței, nu după idei teoretice”. Organizatorii și-au propus să creeze prin acest eveniment un cadru în care băuturile să fie nu doar degustate, ci să fie și prezentate partenerilor cu toate beneficiile și oportunitățile de vânzare către consumatori.

Lista brandurilor prezentate la TMI Wine & Spirit Fair 2024 se axează pe vedete naționale și internaționale

La eveniment sunt așteptați peste 1.200 de vizitatori din Bucuresti si cele 3 județe în care își desfășoară activitatea Target Media Internațional. Vor fi prezenți mai mulți mari importatori precum Vinimondo, Lerida, De Silva Exclusiv sau Alexandrion, cu mari branduri internaționale reprezentative:

Publicitate
IPPU
  • Franța – Louis Roederer, Billecart Salmon, Louis Latour, Gitton Pere & Fils, Domaine Ott, Château Sainte Roseline, Domaine Tropez, Château Minuty, Pommery;
  • Italia – Banfi, Planeta, Gaja, Ornellaia, Feudi di San Gregorio, Aldegheri, Luigi Brunelli, Bellavista, Bottega, Jermann, Antinori, Villa Sandi, Ca’ dei Frati, Bortolin Angelo, Fantinel;
  • Spania – Protos, Jane Ventura; 
  • Statele Unite – Duckhorn;
  • Chile – Casas del Bosque; 
  • Argentina – Achaval Ferrer, Terrazas; 
  • Noua Zeelandă – Wild Rock, Cloudy Bay;
  • Portugalia – Sogrape;
  • Republica Moldova – Purcari, Gitana, Cricova. 

Din România, vor fi prezentate vinuri de la Domeniile Averești, Budureasca, Cotnari, Via Viticola Sarica Niculițel, Cramele Recaș, Liliac Winery, Casa de Vinuri Negrini, Davino, Crama Oprișor, Crama deMatei, Petro Vaselo, Corcova, Crama Rasova, Domaine Vinarte, Domeniul Bogdan, Crama Gîrboiu, Domeniile Alexandrion Rhein, Velvet Winery, Tohani, Villa Vinea, Crama Histria, Mennini, Crama La Salina / Issa, Domeniul Vlădoi, Terra Valleverde.

Categoria spirtoase / bar va găzdui prezentări și degustări din vastele portofolii internaționale ale Pernod Ricard, PP Distributors, De Silva Exclusiv, Royal Grup Partners, Adiccion, Prodal, dar și produsele de top ale unor companii din România precum Alexandrion, Bran sau Măgura Zamfirei.

Cu o cifră de afaceri de aproximativ 27 milioane de euro în 2023 și cu specializare în servicii de distribuție și consultanță destinate sectorului de hoteluri, restaurante și magazine specializate fizice și online, Target Media Internațional și-a construit pe parcursul celor trei decenii de existență o reputație de excelență în domeniu, fiind una dintre companiile care se bucură de încrederea și colaborarea profesioniștilor cei mai exigenți în domeniu.