Cuvee Charlotte cât două leagăne la Oravinum Oradea, prin Club Wine Factory

Campania “Colorăm zâmbete”, începută de Club Wine Factory, a continuat – la evenimentul Oravinum organizat de compania de distribuție Romconex, în Oradea – acțiunile de strângere de fonduri pentru copiii cu dizabilități de la Centrul Școlar de Educație Incluzivă “Cristal” din Oradea – www.vazauz.ro. 

Cu ocazia unei degustări de mai mulți ani de recoltă de Cuvee Charlotte de la SERVE – prima cramă din România cu capital străin privat – inițiatorii campaniei au reușit să completeze sumele pe care și le-au propus – și anume pentru achiziționarea a două leagăne pentru copiii cu nevoi speciale de centrul mai sus menționat.

Cu cât s-au vândut vinurile Cuvee Charlotte de colecție pentru finanțarea campaniei “Colorăm zâmbete”?

4.850 lei s-au strâns prin licitarea de vinuri și prin donații private la Oradea: o sticlă de colecție de Cuvee Charlotte 1999 s-a vândut pentru 1.650 lei, una de Fetească Neagră Terra Romana 2009 pentru 650 lei iar una de Cuvee Alexandru 2007 pentru 800 lei. Licitația vinurilor de la SERVE a fost completată și de o sticlă de Merlot Clasic 2007 de la Crama Rotenberg, tot din Ceptura (Dealu Mare), pentru care s-au încasat 200 de euro.

De menționat că toate vinurile prezentate până acum la degustările din cadrul campaniei “Colorăm zâmbete” sunt donate de către producători: SERVE Ceptura – 2 evenimente; Rotenberg și Petro Vaselo – fiecare, câte un eveniment.

Aceste sume, împreună cu cele strânse anterior la București, au asigurat bugetul necesar proiectului, după cum au anunțat fondatorii Club Wine Factory, Roxana Sabou și Dan Cornel Săvulescu (în imaginea preluată de pe Facebook în deschiderea acestui articol). Aceștia au comunicat că și alte crame din România doresc să participe la acest tip de campanie, ca și unii importatori.