Despre stil de viață sănătos și timp liber cu Eisberg și Taupe Bistro

Joi trecută, am fost invitată la un eveniment Eisberg la Taupe Bistro, dedicat jurnaliștilor și bloggerilor de lifestyle, care a pus accentul pe  stilul de viață sănătos și importanța timpului liber într-o atmosferă și cu produse de calitate. A fost încă un eveniment reușit marca Eisberg, ca de fiecare dată, la care am gustat multe preparate foarte bune – tot felul de salate în combinații cu midii, creveți, anchois, carpaccio de vită, curcan, rață, dar și burgeri, chilli con carne, smoothies și altele, pregătite de cheful de la Taupe Bistro, Mihail Rafael Predescu.

Practic, ambele branduri au vrut să sublinieze faptul că au valori comune sau complementare, pe care le potențează reciproc,  vorbind despre timp liber sănătos, dacă vreți. Salatele Eisberg, precum știți, vin gata spălate, curățate/feliate și în combinații care nu mai necesită decât amestecarea lor într-un bol, așa că nu mai stai să le cauți prin piață, să le feliezi și să te gândești cum vei face salata. Iar bistro-ul deschis de Cristi Opaiț (care mai deține pe lângă Taupe Bistro și Lido’s Brasserie, alte două localuri în București și Vama Veche) este un loc excelent unde să îți petreci câteva ore cu prietenii sau în familie.

Conceptul de viață sănătoasă și de calitate a reunit cele două companii, care i-au provocat pe oaspeți să trăiască o experiență marcată de inovație și prospețime, de la ambianța bistroului Taupe, situat într-un loc plin de tradiție, la preparatele gastronomice moderne și savuroase, bazate pe asocieri inspirate de salate Eisberg și ingrediente de calitate“, se arată în comunicatul de presă remis de Eisberg.

Practic, oferim un produs gata de consum, iar la capăt consumatorul, în afară de bucuria gustului, are mai mult timp la dispoziţie ca să facă ce-şi doreşte – să se plimbe, să iasă la masă cu prietenii sau familia, să facă sport, să citească, să călătorească etc. Putem spune că salatele Eisberg reprezintă un stil de viaţă sănătos“, a spus Lucian Trofin, director general Eisberg.

 

 

 

Produsele Eisberg sunt prezente pe piață din 1996, și din 2005, de când au început să se adreseze consumatorului final, și-au câștigat încrederea, inovând permanent.
Sloganul “din pungă direct în farfurie” a atras un segment în creștere al populației, preocupat în special de alimentație sănătoasă dar și de gestionarea eficientă a timpului liber, pe care să-l aloce cu predilecție propriei persoane.