Noul concept Good Wine aduce publicului vinuri, dar şi educaţie în domeniu

Good Wine – Bucharest Wine Fair, cel mai longeviv târg de vinuri din România, ajuns la ediţia 23, îşi aşteaptă vizitatorii în perioada 5 – 7 aprilie, la Romexpo, pavilion B2.

La împlinirea a 10 ani, târgul GoodWine vine cu un concept nou și dinamic, care va include, pe lângă degustări gratuite a sute de vinuri de la cele mai importante crame, și o serie de evenimente cu scop educativ.

Târgul se adresează atât specialiștilor din industria viniviticolă, cât și publicului larg. Vor participa atat crame din România, cat și importatori de vinuri și produse gourmet sau distribuitori de accesorii HoReCa.

Andreea Păunescu este noua proprietară a Târgului Good Wine

“O parte importantă și extrem de frumoasă a vieții mele am dedicat-o ospitalității, iar vinul a fost mereu esențial în această poveste. Sunt foarte entuziastă în ceea ce priveşte industria vitinicolă, văd zilnic cu bucurie şi uimire câte provocări există. În ultimii ani am descoperit creșterea calitativă a vinului românesc, văd eforturile depuse de producători în acest sens şi cred în potenţialul acestei industrii. Încerc să adun în jurul oameni care au acelaşi interes ca şi mine, pentru a susţine împreună demersuri. Vorbim deja despre o cultură a vinului în rândul publicului din România. Cred în puterea educației în orice domeniu, așa că am transformat educația într-un pilon esențial al proiectului Good Wine din acest an“, a declarat Andreea Păunescu, proprietar și general manager al Good Wine.

Educarea tinerilor, esenţială pentru dezvoltarea pieţei vinului

Noutatea pe care o aducem la această ediţie este o deschidere foarte mare către publicul aspirant. Acest segment de public merită şi are potenţial să fie dezvoltat. Există un segment de public pasionat deja şi există un segment foarte important care aşteaptă să fie introdus în această lume. Este semnificativ din punct de vedere al volumelor dar şi al afinităţii pe care ar putea să o aibă pentru lumea vinului, dacă o facem într-un limbaj accesibil lor, care să îi atragă. Asta este provocarea pe care o avem în acest an, să îi împrietenim pe cât mai mulţi cu lumea vinului.”, a precizat Andreea Cristoforidis, director de marketing al targului.

Good Wine cu conferințe pentru profesioniștii din domeniu

GoodWine va debuta cu un “Power Lunch” care va avea ca scop interconectarea producătorilor de vin cu reprezentanții HORECA și distribuitori naționali și internaționali, dar și cu o conferință care va aborda teme diverse precum “Tacticile și comunitățile digitale în industria vitivinicolă și HoReCa”, “Profilul consumatorului de evenimente din segmentul de 25 – 45 de ani” sau “Best practice în abordarea unor formate mass-market pentru produse culte”.

O noutate o constituie platforma educațională GoodWine Academycare oferă  patru cursuri pentru începători și patru master classes pentru pasionați, la preţul de 35 lei/curs sau seminar. Organizatorii au vrut ca astfel să faciliteze accesul tuturor participanților la o bază de informații din lumea fascinantă a vinului.

Cursuri de iniţiere, zonă de entertainment şi zonă de VIP Lounge

În cadrul târgului vor fi prezentate o serie de proiecte speciale și cursuri derulate pe tot parcursul anului. Cursurile de inițiere de la această ediție vor fi susținute de Diana Pavelescu – Secretar General ADAR (Asociația Degustătorilor Autorizați din România), membru în jurii internaționale prestigioase și una dintre cele mai populare și admirate personalități de lifestyle oenologic din România.

Diana Pavelescu, amfitrioana conferinţei de lansare a târgului, va susţine unele dintre cursurile disponibile publicului la GoodWine

Vom găsi şi o zona de entertainment interactiv – GoodWine Social Area – cu muzică live și un lounge accesibil tuturor vizitatorilor, în care vor avea loc activități interactive și lansări de carte ale unor autori și specialiști din lumea lumea vinului – Sergiu Nedelea și Cezar Vârlan. Nu va lipsi Lounge-ul VIP, un succes şi la ediţiile trecute, unde vor putea fi degustate vinuri premium și vinuri rare.

La GoodWine se vor desfăşura cursuri şi master classes pentru începători şi cunoscători

Ediția de primăvară a GoodWine este una verde, prietenoasă și responsabilă cu mediul, organizatorii dezvoltând un parteneriat cu Asociația Act For Tomorrow și angajându-se, printre altele, ca toate deșeurile și materialele de promovare produse pentru acest târg să fie reciclate.

Programul şi preţurile biletelor la Good Wine

Programul de vizitare pentru public:

Vineri, 5 aprilie: 17:00 – 20:00

Sâmbătă, 6 aprilie: 11:00 – 20:00

Duminică, 7 aprilie: 11:00 – 20:00

Prețul unui bilet standard este de 35 de lei pentru vineri, iar pentru sâmbătă sau duminică prețul este de 50 de lei/zi/pers și include acces în zona de expoziție, food court, social area cu diferite activități și degustări gratuite, dar și un voucher de cumpărături la magazinul oficial al târgului. Biletele VIP, care oferă acces în zona de Lounge, sunt la preţul de 70 de lei vineri și de 100 de lei pentru zilele de weekend. Biletele pot fi achiziționate de pe www.iabilet.ro sau de pe www.iabilet.ro/retea, iar mai multe informații despre participanți, cursuri și alte activități conexe pot fi găsite pe www.goodwine.ro

Parteneri media: Tanănana, Vinul.ro, Vin2.ro, Revista Horeca, Piața, Modern Buyer, Bistro Margot, Igloo, Banchiza Urbană, Ziare.com, Business24, Banii.net, Piața Presei, Top 100 Antreprenori, Vulpescu.eu