TMI Wine & Spirit Fair 2025, la NUBA White: mai bogat, mai complex, mai util pentru profesioniști

Cea de-a doua ediție a evenimentului TMI Wine & Spirit Fair, destinat exclusiv profesioniștilor – din HoReCa și din magazinele specializate – deserviți de către compania de distribuție de vinuri și băuturi alcoolice Target Media International (TMI), are loc la NUBA White în datele de 5-6 mai 2025.

Branduri din topul mondial al vinurilor și distilatelor fine la TMI Wine & Spirit Fair

Expozanții veniți special din țară și din străinătate pentru întâlnirea cu partenerii TMI vor anima cele aproximativ 60 de standuri din cadrul evenimentului și vor oferi posibilitatea degustării, discuțiilor și prezentării produselor și campaniilor comerciale din portofoliul distribuitorului. Vor fi prezenți producători consacrați la nivel mondial – inclusiv cu game de top:

Franța: Louis Roederer, Billecart Salmon, Nicolas Feuillatte, Veuve Clicquot, Louis Latour, Minuty, Guy Saget, Pascal Jolivet, Domaine Tropez
Italia: Banfi, Feudi di San Gregorio, Piccini, Fantinel, Planeta, Abbazia Di Novacella, Bortolin Angelo, Aldegheri, Ornellaia, Brunelli Luigi, Antinori, Gaja, Jermann, Vietti, Tiefenbrunner, Bellavista, Villa Sandi
Spania: Jane Ventura
Noua Zeelandă: Villa Maria, Wild Rock, Cloudy Bay
Argentina: Achaval Ferrer, La Posta, Terrazas
SUA: Duckhorn
Portugalia: Sandeman

Crame din România și Republica Moldova – la superlativ

Crame din Republica Moldova: Cricova, Domeniile Davidescu, Gitana Winery, Purcari

Crame din Romania: Averești, Budureasca, Corcova, Cotnari, Crama DeMatei, Crama Gîrboiu, Crama La Salina, Crama Oprișor, Cramele Recaș, Davino, Domeniile Franco Române, Domeniul Bogdan, Domeniul Vlădoi, Crama Histria, Liliac, Murfatlar Vinul, Negrini, Oltera, Petro Vaselo, Rasova, Sarica Niculițel, Terra Valleverde, Tohani, Villa Vinea, Vinarte.

Băuturi „neat” și cocktailuri care dau trendurile internaționale

Cele 2 zile de eveniment TMI Wine & Spirit Fair asigură conectarea pieței HoReCa din România la tendințele internaționale și prin calitatea și diversitatea distilatelor prezentate: la eveniment vor exista 6 stații de mixologie, unde vor fi prezentate 24 cocktail-uri din ultimele tendințe internaționale de mare succes – inclusiv ape tonice dedicate acestui segment, precum brandul românesc Alchemico.

Distilate fine vor fi prezentate la standurile special dedicate băuturilor „neat”: Distileriile Bran, Glenmorangie, Aberlour, Glenlivet, Chivas Regal, Jameson, Redbreast, Jura, Belvedere, Ostoya, Havana, Eminente, Hechicera, Duppy Share, Hennessy, Meukow, Adiccion, Idilica, Del Maguey, Avion, Sierra, Cincoro, Kick The Rules.

TMI Wine & Spirit Fair, cea mai importantă reuniune profesională „invite only” din domeniul băuturilor din România

În cele 2 zile de eveniment sunt așteptați peste 2.500 de participanți de la cele peste 1.600 de locații deservite de Target Media Internațional, ceea ce face TMI Wine & Spirit Fair cea mai importantă reuniune profesională din domeniul băuturilor din România. Invitații vor primi, în prealabil, remindere telefonice și informații suplimentare despre eveniment și vor putea beneficia inclusiv de transport asigurat cu 4 shuttle car-uri prin curtoazia organizatorilor.

Pentru a facilita discuțiile de afaceri, e de menționat că participarea publicului se va face exclusiv pe bază de invitație, iar fiecare invitat va purta un ecuson personalizat, primit la intrare, astfel încât expozanții să poate identifica ușor persoana, funcția și locația pe care o reprezintă interlocutorul. La intrarea în locația TMI Wine & Spirit Fair, cei aproximativ 20 de agenți comerciali și supervizori ai Target Media International îi vor aștepta personal la intrare pe invitați, pentru a-i conduce în târg și pentru a-i prezenta expozanților, astfel încât interacțiunea profesională să beneficieze de cele mai bune auspicii directe.

Inclusiv detalii precum „pauzele de cafea” au fost avute în vedere de organizatori, așa încât brandul de cafea Julius Meinl este unul dintre partenerii evenimentului.

Reamintim că la prima ediție, din 2024, odată cu aniversarea a 30 de ani de activitate a firmei Target Media International, numărul participanților la TMI Wine & Spirit Fair a depășit așteptările organizatorilor, iar evenimentul a condus la rezultate de business care s-au materializat atât instantaneu, cât și în perioada de după încheierea târgului, în numeroase noi contracte de colaborare.

TMI Wine & Spirit Fair – un highlight” de socializare profesională !

Chiar dacă scopul TMI Wine & Spirit Fair este business-ul, unul dintre highlight-urile primei ediții a fost party-ul de final – devenit instantaneu un eveniment monden-profesional de mare succes – gândit de către organizatori ca un moment de relaxare în care expozantul trece de partea cealaltă a standului, în cadrul căruia expozanții și vizitatorii socializează informal și ale cărui invitații au devenit foarte așteptate de către clienții Target Media International. Și la cea de-a doua ediție, organizatorii au pregătit o surpriză pentru această parte a evenimentului.

Prima ediție a TMI Wine & Spirit Fair s-a finalizat cu un foc de artificii și o petrecere la NUBA Herăstrău, de aniversarea a 30 de ani de existență a companiei Target Media Internațional