Aniversarea a 30 de ani de existență a distribuitorului Target Media Internațional a adus, în aprilie 2024, o inovație în ceea ce privește târgurile de băuturi de la noi din țară: invitarea aproape exclusivă de vizitatori profesioniști – personal de decizie și de execuție din HoReCa – a făcut ca TMI Wine & Spirit Fair, organizat la NUBA Herăstrău, să aducă furnizorilor pe care compania îi reprezintă numeroase listări noi, ca și oportunități de lărgire a colaborărilor deja existente. Succesul a fost marcat și prin prezența unui număr de vizitatori astfel selectați în număr mai mare decât dublu față de așteptările organizatorilor, un semn că noul concept, axat pe business, a fost bine recepționat de către HoReCa din București, Ilfov, Giurgiu și Ploiești. Ca observație personală din partea semnatarului acestui articol, aș spune că TMI Wine & Spirit Fair s-a constituit și ca o inspirație, ca un model pentru companii similare din alte locuri ale țării.
Anul viitor, noi inovații – promit reprezentanții Target Media Internațional
“Am dorit să oferim partenerilor noștri – atât celor din rândul furnizorilor de băuturi, cât și celor din HoReCa – un mediu propice pentru dezvoltarea de contacte utile pentru creșterea afacerilor lor: să poată sta de vorbă mai amănunțit și mai profesionist, să deguste și să se înțeleagă mai profund unii pe ceilalți”, a declarat Ștefan Gheorghe, reprezentantul Target Media Internațional, care a mai detaliat că “TMI Wine & Spirit Fair și-a propus să treacă la un nivel superior serviciile pe care noi, ca distribuitori, le oferim furnizorilor și clienților noștri – și am reușit, judecând după propriile observații și după feedback-ul pe care ni l-au dat expozanții și vizitatorii: toți au salutat noul format de târg și mulți deja și-au exprimat interesul de participare pentru o ediție viitoare încă dinainte ca ediția inaugurală să ia sfârșit”.
Ștefan Gheorghe a mai anunțat că anul viitor va exista o și mai mare atenție pentru atragerea și ghidarea prin portofoliul de produse a invitaților din mediul HoReCa: “Vom veni cu niște noutăți în materie de business pe care nu e momentul să le detaliez acum, dar care vor arăta în mod clar atenția noastră pentru a aduce plusvaloare furnizorilor pe care îi reprezentăm și locațiilor pe care le deservim. Dacă va fi nevoie, vom mări spațiul expozițional și chiar și durata de desfășurare a târgului, astfel încât numărul și calitatea interacțiunilor profesionale pe care le facilităm să crească”.