Șase destinații turistice estivale ale țării au constituit, la începutul lunii iulie 2021, teatrul de operațiuni al primei etape din cea mai recentă campanie de promovare a producătorului de vinuri VINARTE. Restaurante, bistrouri și plaje din Constanța, Eforie Nord, Eforie Sud, Brașov, Poiana Brașov, Sibiu au fost gazdele unor evenimente de promovare – degustări ghidate, samplinguri, party-uri – care au adus pe buzele consumatorilor cele mai recente produse ale celor două crame deținute de companie: Stârmina și Bolovanu (Sâmburești). Avenue by VINARTE (Alb de Stârmina, Roza de Sâmburești, Negru de Drăgășani), Prince Mircea (alb, rose, roșu), Domeniile Vinarte și Nedeea (alb, rose, roșu) au fost protagonistele acestei prime faze.
Deoarece campania a fost primită foarte bine atât de către consumatori cât și de către localurile partenere, după cum afirmă reprezentanții producătorului, a doua etapă va continua în forță în perioada următoare – având ca țintă Bucureștiul și marile orașe, dar și alte destinații favorite pentru concediile interne.
Campania de promovare vine în urma unei perioade de investiții (replantări și retehnologizări ale celor două crame) care a început în urmă cu doi ani și va continua până în 2023. Ca urmare a investițiilor, producătorul VINARTE a lansat pe piață câteva game noi și a extins cu noi produse unele game deja existente, dar condițiile impuse de pandemie au amânat până acum implementarea pe scară largă a acestora în piață. De asemenea, în vara lui 2021 VINARTE a pregătit amenajări cu scopul de a porni un program de enoturism la crama din Sâmburești (Bolovanu). Va urma.