Puncte valorice de calibru internațional pe rafturile din România? Ei, bine, da: de la VINARTE! După ce, în octombrie, specialistul Mark Squires a acordat, în premieră, 93 puncte Robert Parker pentru Cabernet Sauvignon-ul Soare 2001 și 92 puncte pentru asamblajul UniQ (dar și alte onorante calificative pentru celelalte produse VINARTE evaluate), aceste recunoașteri internaționale au fost arborate cu mândrie pe sticle de producătorul din Oltenia.
Vinurile cu puncte impulsionează vânzările și consolidează încrederea în branduri
Scriem de mai mulți ani că amplasarea vizibilă de punctaje și medalii pe sticle este un serviciu cu valoare adăugată atât pentru consumator, căruia îi e mai ușor să se orienteze la achiziție, cât și pentru retailer, care vinde vinuri mai bune – dar și pentru crama producătoare, care capitalizează imaginea și calitatea. Iată că – încet, încet – tot mai multe crame din România înțeleg valoarea însemnelor care completează identitatea brandurilor cu elemente suplimentare de atractivitate. VINARTE, prima cramă autohtonă care a obținut 93 de puncte din partea publicației de circulație mondială Robert Parker Wine Advocate, pune aceste puncte la dispoziția consumatorilor autohtoni: 93 puncte: Soare Cabernet Sauvignon 2017; 92 puncte: UniQ non-vintage; 91 puncte: Soare Cabernet Sauvignon 1999; 89+ puncte: Prince Mircea Cabernet Sauvignon 2018; 89 puncte: Prince Mircea Feteascӑ Neagrӑ 2018 și Sirena Dunării Volume III 2013.