#AcasăLaFeteascaNeagră, în Tohani, la Apogeum: capacitate de cazare pentru 40 de persoane și planuri pentru încă 20 de unități individuale și un SPA

Conacul Apogeum, de la Tohani, a aparținut Principelui Nicolae, fratele Regelui Carol al II-lea. A fost restaurat și dat în folosință pentru turism viticol în 2018

Tohani România își extinde capacitatea de cazare și alocă încă 1 milion de euro pentru un nou concept de turism viticol”, anunță producătorul de lângă Mizil (Prahova) într-un comunicat de presă dat publicității la sfârșitul lunii iunie 2021. După recondiționarea Conacului Apogeum (fostă proprietate a Principelui Nicolae, fratele Regelui Carol al II-lea), care a costat 5 milioane de euro și a fost finalizată în 2018, antreprenorul Virgil Mândru, care controlează Tohani România, a început o nouă etapă de dezvoltare: alte 14 noi camere, situate într-o clădire adiacentă Conacului, au fost date în folosință recent, alături de celelalte 6 de la conac. Mai urmează și altele. Între timp, merită notat că Mândru este unul dintre fondatorii inițiativelor de promovare a brandului colectiv al regiunii viticole Dealu Mare, dar se află și  în spatele unor concepte și branduri de vinuri foarte apreciate și care nu mizează neapărat prioritar pe identitatea vizibilă Tohani – precum Siel, Valahorum, Summer Wine.

Publicitate
Oprisor

20 de noi unități de cazare individuale și un SPA vor fi date în folosință în 2023

Cele 20 de unități individuale de cazare care urmează să fie date în folosință în 2023 în apropiere de Conacul Apogeum vor fi încadrate armonios în peisaj, după cum asigură antreprenorul Virgil Mândru

Potrivit comunicatului de presă, în 2023 urmează să fie lansate la cca 1.000 metri în apropiere de Apogeum încă 20 de unități de cazare individuale cu design de inspirație scandinavă (fiecare putând găzdui până la 4 persoane), precum și un centru SPA și unul de relaxare. “Cei care aleg să se cazeze #AcasăLaFeteascaNeagră pot participa la degustări de vin, urmărind parcursul celei mai apreciate etichete – Apogeum – de la prima medalie și până la cea mai recentă producție. Întreaga experiență este ghidată de un somelier care reușește să combine în abordarea sa povestea, gustul și istoria ce însoțesc vinurile create la Tohani. De la inagurare și până în prezent, din punct de vedere turistic, gradul de ocupare s-a făcut pas cu pas: pentru weekend-uri avem 100% ocupat,  iar intervalul luni–joi este în special căutat pentru team-building-uri și evenimente corporate”, spune Virgil Mândru.

Povestea vinului Apogeum (Fetească neagră) se trăiește cel mai bine la cramă

Antreprenorul Virgil Mândru a declarat în repetate rânduri, de-a lungul timpului, că preocuparea lui "de suflet" în domeniul vinului este punerea în valoare a soiului autohton de struguri Fetească neagră
Antreprenorul Virgil Mândru a declarat în repetate rânduri, de-a lungul timpului, că preocuparea lui “de suflet” în domeniul vinului este punerea în valoare a soiului autohton de struguri Fetească neagră

“Ne dorim ca toți cei ce ne calcă pragul să simtă și să devină parte din povestea vinului produs la Tohani, pe o moșie regală, încărcată de istorie. Ne mândrim cu un vin multiplu medaliat la nivel mondial, așa că ne-am dorit ca interacțiunea cu acesta să se facă într-un cadru pe măsură”, explică Virgil Mândru, CEO Tohani România. El spune că încă înainte de deschiderea celor 14 noi camere crama avea cereri de cazare peste capacitate: “Consumatorii sunt din ce în ce mai rafinați, mai curioși, nu mai sunt cuceriți exclusiv de produs, ci și de experiența pe care o oferă acesta, iar noi, aici, acasă la Feteasca Neagră, oferim această experiență. Mai mult decât atât, odată cu creșterea notorietății acestui soi peste hotare, și turiștii străini devin tot mai intrigați de povestea sa și vin să ne viziteze”. În sprijinul afirmațiilor sale, Mândru citează ratingurile acordate de către consumatori vinului Apogeum în aplicația internațională specializată Vivino, ratinguri care plasează Feteasca neagră produsă aici între cele mai bune 1% vinuri din lume, între cele evaluate de către utilizatori.

Publicitate
IPPU