Cupaje și etichete noi în seria Young Liliac (producție 2017)

Crama Liliac și-a prezentat, zilele trecute, vinurile young.LILIAC 2017, cu noile etichete alese în urma concursului anual devenit o tradiție de câtva timp, prin care tinerii creativi sunt provocați să-și imagineze designul acestora, plecând de la ideile brandului. Seria 2017 are următoarele vinuri, descrise de producătorul transilvănean astfel:
young.LILIAC Fresh – Sauvignon Blanc & Muscat Ottonel. Culoare galben pai, un vin proaspăt cu arome intense de soc, ce indică soiul predominant, cu note de caprifoi pe fond citric și ierbos. Ușor acidulat, cu arome de mere, lămâie, nectarine și lychee. Poate fi asociat cu preparate din bucătăria mediteraneeană, pește și fructe de mare, brânzeturi proaspete, dar și maturate.
young.LILIAC Fruity – Fetească Albă & Fetească Regală. Și în acest coupaj culoarea galben pai indică un vin tânăr. Ușor,  vinul etaleaza arome de măr și lămâie verde, cu note de fructe tropicale și un post gust mineral. Recomandat cu preparate din carne gătite în stil clasic, dar și asiatic, cu salate ușoare sau paste cu sos alb.
young.LILIAC LightRose – Feteasca Neagră. Un vin rose ușor, indicat din plecare de culoarea somon, delicată. Nas plăcut de muguri de flori și note de grapefruit roz, merișoare și frăguțe. Gust proaspăt, echilibrat, cu arome de fructe roșii.

Revenind la actul de creație a etichetelor, idee Liliac a fost de a susține tinerii creativi să se facă văzuți și să experimenteze proiecte în care își pot etala talentul. Eticheta de anul acesta, aleasă de familia Beck, proprietara cramei, îi aparține Monicăi Jugănaru, studentă la Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu, și scoate în evidență esența mărcii, dedicată tinerilor curioși să descopere universul vinului, care au o viață socială activă și apreciază calitatea. Spun cei de la Liliac că aceasta prezintă valorile brandului Young – stilul urban, cool, nonconformist.

Premiul doi pentru popularitate, votat de public, a fost câștigat de Fazakas Reka, iar premiul trei pentru originalitate a mers către Andreea Mihalache, fiind acordat de Rectorul Universității Naționale de Arte București, Cătălin Bălescu.

Anul trecut, în cadrul concursului „Design young.LILIAC’s New Label” a aparut încă un premiu – pentru cel mai cool design – iar anul acesta juriul format din Ana Morodan, Mirela Bucovicean și Noemi Meilman a acordatacest premiu Ioanei Oltean.